Vodafone Çağrı Merkezi Türkiye’nin En İyisi Seçildi

Vodafone Türkiye’nin en iyi çağrı merkezi seçildi. Uluslararası derecelendirme kuruluşunun yaptığı çalışmalar sonucunda Türkiye’nin birincisi olarak seçildi.

Vodafone Çağrı Merkezi Türkiye'nin En İyisi Seçildi

13. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri

IMI Conferences düzenlediği 500 koltuktan fazla çağrı merkezleri sıralamasında Vodafone Türkiye birincisi seçildi. Türkiye’nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone, ulusal ve uluslararası düzeydeki başarılarına bir yenisini daha ekledi. Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri, IMI Conferences tarafından düzenlenen ve Türkiye çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin belirlendiği 13. Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri’nde büyük ödülün sahibi oldu.

542 veya 0 (542) 542 00 00

Vodafone Türkiye 542 Müşteri Hizmetleri’nde hayata geçirdiği başarılı uygulamalarla “500’den Fazla Koltuklu En İyi Uzaktan Çağrı Merkezi” seçilerek önemli bir başarıya imza atan Vodafone Türkiye, “En İyi Uzaktan Motivasyon Uygulaması” ve “En İyi Uzaktan Eğitim Uygulaması” kategorilerinde de birincilik ödülüne layık görüldü. Bu yıl pandemi nedeniyle online olarak düzenlenen törende 10 farklı kategoride verilen ödüller sahiplerini buldu. 

[Toplam: 1   Ortalama: 5/5]

BONUS KAZAN

Alt tarafta bulunan cevap yaz kısmına değerli duygu ve düşüncelerini belirten ziyaretçilerimize bulunduğu operatörün bedava internet taktiğini gönderiyoruz. Ayrıca bedava internet kodlarını almak için; Bedava internet kodları başlığını ziyaret edin.
Cevap bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.