Telekomünikasyon faaliyetlerinin gerçekleştiği BTK kurumuna nasıl ulaşabilirim yanıtı ile karşınızdayız. BTK iletişim adresleri hakkında tüm detaylar…
Ülkemizdeki vatandaşların teknoloji ve bilişim konusunda daha iyi hizmet almaları için BTK görev alır. Teknoloji dünyasına karşı vatandaşların daha bilgili olması için bazı dönemlerde yaptırım kararı alabilir. BTK ile iletişime geçmek istiyorsanız 120 telefon hattını kullanabilirsiniz. 120 telefon numarasından şikayetlerinizi ya da sorunlarınızı ileterek anında çözüme kavuşturabilirsiniz. Dilerseniz e-devlet sistemini kullanarak da BTK’ya ulaşabilirsiniz.
BTK Müşteri Hizmetleri Numarası
Son zamanlarda ülkemizde telefonların pahalı olmasından dolayı birçok vatandaş yurtdışından telefon almaya başladı. Yurtdışından alınan telefonların IMEI kaydının yapılması gerekiyor. IMEI kayıt işlemleri için BTK sistemini kullanmanız gerekir.
IMEI kaydı ya da telekomünikasyonla ilgili yaşadığınız her türlü sorun için müşteri hizmetlerine bağlanabilirsiniz. BTK müşteri hizmetlerinin numarası 120’dir. 120 telefon numarasını arayarak kolayca müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilirsiniz.
120 BTK Çalışma Saatleri
BTK vatandaşların daha iyi hizmet alması için 120 müşteri hizmetleri özelliğini kullanıcılara sundu. 120 telefon hattı üzerinden sorgulama, başvuru ve şikayet gibi birçok konuda destek alabilirsiniz. 120 telefon hattı çalışma saatleri hafta içi sabah 09.00 akşam 17.00 olarak belirlenmiştir. IMEI işlemleri, adına kayıtlı hat, borç sorgulama, numara taşıma sorgulama, abonelik sorgulama, şikayet, başvuru gibi tüm işlemlerinizi 120 hattı üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
btk.gov.tr Şikayet
Telekomünikasyonla ilgili yaşadığınız sorunlar için şikayet oluşturabilirsiniz. Cimere şikayet yapabileceğiniz gibi BTK resmi sitesi üzerinden de şikayetlerinizi oluşturabilirsiniz. Şikayet oluşturmak için e-devlet sistemini kullanarak btk.gov.tr web sitesine giriş yapmalısınız. Peki nasıl yapabilirim diyorsanız gelin birlikte bakalım.
- İlk önce e-devlet sistemine giriş yapın ve arama kısmına gelin.
- Arama kısmına Tüketici Şikayet Bildirim Sistemi yazın.
- Karşınıza çıkan seçeneğe tıklayarak uygulamaya git ifadesine tıklayın.
- BTK resmi web sitesi açıldıktan sonra sol kısımda bulunan şikayet girişi seçeneğine tıklayın.
- Firma ismi, şikayetçi olduğunuz işletmeci, şikayetinize ait konu ve metninizi girdikten sonra dosya ekleyerek şikayet başvurunuzu tamamlayın.
- Şikayette bulunurken sadece kendiniz için yaptığınız şikayetler değerlendirmeye alınır.
BTK iletişim konusu hakkında fikirlerinizi ve görüşlerinizi yorum kısmını kullanarak sorunlarınızı bize ulaştırabilirsiniz.