Ağda kayıtlı değil hatası yoğun şekilde karşılaşılan bir durumdur. Genelde kullanıcılar bu sorunun tam olarak neyden kaynaklandığını merak eder. Ağda kayıtlı değil hatasını almanızın tek bir sebebi yoktur. Birden fazla sorundan kaynaklı bu hata ile karşılaşıyor olabilirsiniz.
Hata Çözümü
Bu gibi durumlarda önce sorunun nedenini saptamanız ardından ise sorunun net çözümüne ulaşmanız gerekir. Hatanın nedenleri ve çözümleri hakkında tüm detaylara hemen içeriğimizin devamından hemen erişim sağlayabilirsiniz.
Ağda Kayıtlı Değil Hatası Neden Olur?
Ağda kayıtlı değil hatası neden olur en az çözümü kadar fazla araştırılıyor. Bu tarz hatalarla karşılaştığınız zaman sorunun nedenini bilmezseniz hangi çözüm adımları uygulayacağınıza karar veremezsiniz. Bu bağlamda ilgili hatanın olası nedenlerinden bazılarını sıralamak gerekirse de şu şekildedir;
- Telefonunuzun SİM kart yuvasındaki sorunlar,
- SİM kartın kendisinde meydana gelen bağlantı sorunları,
- Bilinmeyen çeşitli ağ sorunları,
- Akıllı telefonunuzda yer alan bazı yazılımsal sorunlar,
- Ağ bağlantılarını olumsuz etkileyen bazı uygulamaların kullanılması,
Yukarıda yer alan farklı nedenlerden de anlayacağınız üzere ağ kayıtlı değil sorununu tek bir yöntemle çözmek mümkün olmayacaktır. Bir dizi nedenler arasında hangisinden kaynaklı olduğunu saptayıp ardından çözüm adımlarına göz atabilirsiniz. Aşağıda ilgili probleme çözüm olabilecek bazı alternatif yöntemleri bulabilirsiniz.
Ağda Kayıtlı Değil Hatası Nasıl Düzeltilir?
Ağda kayıtlı değil hatası nasıl çözülür diye merak edenler için birden fazla çözüm seçeneği olduğunu ifade edebiliriz. Öncelikle ilgili hatanın kaynağını saptamanız gerekir. Ardından ise şu çözüm yöntemlerini deneyerek devam edebilirsiniz;
- Akıllı telefonunuzu kapatıp yeniden başlatmayı deneyin,
- SIM kartınızın aktif ve sorunsuz çalıştığından emin olun, yuvasını kontrol edin.
- SIM kartınızı çıkartıp yeniden takmayı deneyin,
- Akıllı telefonunuzun güncellemelerini takip ederek uygulayın,
- Telefonunuzun ağ ayarlarını tamamen sıfırlamayı deneyin,
- Akıllı telefonunuzu güvenli moda almayı deneyin,
- Telefonunuzu fabrika ayarlarına geri çevirin.
Tüm bu çözüm yöntemleri ağda kayıtlı değil hatasının giderilmesine yöneliktir. Tamamını ağ kayıtlı değil hatası ortadan kalkana kadar denemeniz tavsiye edilir. Eğer belirtilen tüm bu yöntemlere rağmen hala aynı hata ile karşı karşıya kalıyorsanız bir uzmandan destek almanız yararlı olacaktır.
Daha fazla ilgili içerik;