Dolap müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim sorusunun yanıtıyla karşınızdayız. Dolap destek hattının numarası ve çalışma saati hakkında detaylı bilgilendirme yapıyoruz.
Ülkemizde birçok kişi e-ticaret platformu üzerinden alışverişlerini tamamlamaya başladı. İkinci el kıyafet gibi eşyalarınızı satışa sunabileceğiniz ve satın alabileceğiniz e-ticaret platformları arasında ise en çok Dolap tercih ediliyor. Bazı durumlarda alıcı ve satıcı arasında sorun yaşanabilir. Dolap kuponumu kullanamıyorum, teklif ve para iadesinde sorun yaşıyorum diyorsanız canlı destek ekibine ulaşabilirsiniz. Sorunların hızlı bir şekilde çözüme kavuşturulması için Dolap müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilirsiniz. Hafta içi ya da hafta sonu kolayca destek hattına ulaşabilirsiniz. Destek hattı sabah 08.30 saatleri ile 21.00 saatleri arasında hizmet verir.
- Dolap müşteri hizmetleri için 0 850 200 70 76 telefon numarasını arayabilirsiniz.
Dolap Şikayet Hattı
Dolap platformunda birçok kullanıcı sorun ile karşı karşıya kalıyor. Dolapta satış yaparken ya da aldığınız ürün hakkında sorun yaşıyorsanız hızlı bir şekilde çözüme kavuşturmak için şikayet hattını arayabilir, e-posta ile iletişime geçebilir ya da dolap uygulaması üzerinden Dodo alanı üzerinden de ulaşabilirsiniz.
Şikayet hattına ulaşmak için müşteri hizmetlerini aradığınız zaman sadece yazılı olarak hizmet verdiklerini açıklarlar. Yani müşteri hizmetlerine bağlanarak şikayet kaydı oluşturmak için uygulama içerisinde bulunan Dodo uygulamasını kullanmanız gerekir. Dodo uygulaması üzerinden yaşadığınız sıkıntıları arayarak değil, yazılı bir şekilde şikayet hattına iletebilirsiniz.
Trendyol Dolap Müşteri Hizmetleri Telefon Numarası
Dolap ile Trendyol uygulaması birlikte iş birliği içerisinde çalışırlar. Trendyol hesabınızın üzerinden kolayca Dolap uygulamasına geçiş yapabilirsiniz. Bu sayede birçok kampanya ve fırsattan yararlanma şansınız olur. Ancak dolap ile trendyol birbirlerinden ayrı platformlardır.
Dolap uygulaması üzerinden yaşadığınız sorunları dolap destek hattına iletmeniz gerekir. Trendyol müşteri hizmetleri üzerinden dolap uygulamasında yaşadığınız sorunları çözüme kavuşturamazsınız. Uygulamasının canlı desteği Dodo ile müşteri hizmetlerine canlı bir şekilde bağlanabilir ve sorunlarınızı çözüme kavuşturabilirsiniz.
Dolap Destek Mail
Dolap üzerinden yaşadıklarınızı iletmek için mail ile iletişimi tercih edebilirsiniz. Sorunlarınız mail üzerinden en geç iki gün içerisinde yanıtlanır. Daha hızlı sonuç almak istiyorsanız canlı destek ekibine Dodo üzerinden ulaşabilirsiniz. Böylece hem daha hızlı hem de daha etkili sonuçlar alabilirsiniz. Ancak dolap destek mailine [email protected] üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Dolap müşteri hizmetleri hakkında yaşadığınız sorunları lütfen bizlerle paylaşmayı unutmayın.