Halkbank Dialog İletişim Numarası hakkında bilgi. Halkbank Dialog telefon numarası ara ve müşteri temsilcisi ile bütün sorunlarını çöz.
Halkbank dialog iletişim numarası 0 850 222 0 400’dir. Halkbank vatandaşlara hizmet veren kamu-devlet bankalarından biridir. Halkbank Bireysel ya da kurumsal tüm müşterilerine özel benzersiz ürünler sunduğu için en sık tercih edilen banka olarak da dikkat çekiyor. Halkbank müşterisi olmanız halinde çeşitli işlemler için yardıma ihtiyacınız olabilir. Ya da bankanın sunduğu ürünler, kampanyalar hakkında ayrıntılı bilgi almak isteyebilirsiniz.
Telefon | 0 850 222 0 400/5 |
Kurumsal | 0 850 222 0 401 |
Faks | 0 212 340 09 99 |
Posta Adresi | Mutlu Müşteri Merkezi PK 17 34735 Sahrayıcedit / İstanbul |
Tüm bunlar için Halkbank şubelerini ziyaret etmenize gerek yoktur. Hızlıca tüm işlemlerinizi oturduğunuz yerden yapmak üzere Halkbank Dialog ile irtibata geçebilirsiniz. Halkbank Dialog hattı 7/24 aktif hizmet sağlıyor. Bu nedenle de işlemlerinizi yapmak üzere ihtiyacınız olan her an anında arayarak irtibata geçebilirsiniz. Arama yapmanız halinde Halkbank müşteri temsilcileri sorularınızın yanıtlarını vererek işlemlerinizi kolayca yapacaktır. Halkbank Dialog hattını aradığınızda direk Mutlu Müşteri müşteri temsilcilerine bağlanmak istiyorsanız şu adımları takip edin;
- 0 850 222 0 400 tuşlayarak arayın.
- Ardından ise sesli yanıt sistemi üzerinden 5’e tuşlayın.
- Bu tuşlamanın hemen ardından mutlu müşteri merkezine bağlanacaksınız.
Müşteri temsilcilerine soru, öneri, talep ve şikayetlerinizi ileterek hemen dönüş alabilirsiniz. Mutlu Müşteri Merkezi müşteri temsilcileri size tüm süreçler hakkında geri bildirimde bulunarak işlemlerinizi hızlıca tamamlayacaktır.
Halkbank Müşteri Hizmetleri 7/24
Halkbank müşteri hizmetleri 7/24 hizmet veriyor. Halkbank müşterisi olup çeşitli işlemlerde yardım almak ya da ürünler hakkında bilgi almak istiyorsanız doğrudan müşteri hizmetleri ile irtibata geçebilirsiniz. Halkbank mutlu müşteri merkezi müşteri temsilcilerine ulaşmak üzere 0850 222 0 400 numarasını tuşlayarak önce Halkbank Dialog sistemine ulaşmanız gerekiyor.
Halkbank Dialog sesli sistemi üzerinden 5 rakamına tuşlayarak kolayca mutlu müşteri merkezine bağlanabilirsiniz. Mutlu müşteri merkezinde yer alan müşteri temsilcileri 7/24 hizmet verdiği için günün her saatinde bağlanabilirsiniz. Mutlu müşteri merkezini;
- Hesap bakiyesi öğrenme
- Hesap numarası, IBAN numarası öğrenme
- Kredili ürünler hakkında bilgi alma
- Kredi kartı başvurusu süreci hakkında bilgi alma
Halkbank mobil şube ve internet şube hakkında bilgi ve destek alma gibi tüm işlemleriniz için Halkbank mutlu müşteri merkezi ile doğrudan iletişime geçebilirsiniz.
Halkbank Müşteri Hizmetleri Numarası 0850
Halkbank müşteri hizmetleri numarası 0850 222 0 400’dir. Halkbank Dialog irtibat numarası olarak geçen 0850 222 0 400 numarasını arayarak Halkbank Mutlu Müşteri merkezine bağlanabilirsiniz Mutlu Müşteri Merkezi’nde hizmet veren müşteri temsilcileri ile doğrudan irtibata geçmek için dialog sesli sisteminden 5 rakamını tuşlayarak ilerlemeniz gerekiyor 5’i tuşlamanız halinde direk hat sizi müşteri temsilcisine yönlendirecektir. Soru, sorun, şikayet, ister ya da öneri gibi tüm taleplerinizi müşteri temsilcisine ileterek hızlıca yanıt-geri bildirim alabilirsiniz.