Türk Telekom taahhüt sorgulama 5555 üzerinden nasıl ve taahhütname ne demek gibi aklınıza takılan soruları yanıtlıyoruz. Türk Telekom cayma bedeli ne kadar gelin birlikte inceleyelim.
Taahhüt ne demek ve kelime anlamı ile herhangi bir şeyi belirli bir süreye kadar üzerine almaktır. Türk Telekom, Vodafone ve Turkcell gibi mobil internet ve sabit internet tarifeleri hizmeti sunan firmalar taahhütlü olarak hizmet sunmaktadır.
Taahhütlü hizmet sunmak aslında müşterinin bir hizmeti belirli bir süre ile alması sözü vermesi anlamına gelmektedir. Bu nedenle mobil kullanımda faturalı tarifeler faturasız tarifelere oranla daha uygundur.
Faturalı tarifelerde taahhüt olması ile birlikte müşteri taahhüt süresi boyunca hatta kalmayı kabul eder. Taahhüt detayları hakkında merak edilenler, taahhüt sorgulama ve taahhüt cayma bedeline dair bilmeniz gerekenleri yazımızda inceleyebilirsiniz.
Türk Telekom Taahhüt Sorgulama
Türk Telekom taahhüt sorgulama yapmak için kullanabileceğiniz bazı kanallar bulunuyor. Türk Telekom’dan taahhütlü olarak aldığınız hizmetler için ne kadar taahhüt süresi kaldığını görmek için müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz.
Müşteri hizmetleri üzerinden alınan bilgiye göre taahhüt iptal edilebilir ya da taahhüt süresi takip edilebilir. Türk Telekom müşterilerinin taahhütlü aldıkları hizmetleri değerlendirmek için müşteri hizmetleri kanalını kullanabildikleri bilinmektedir. Taahhüt sorgulama işlemini yapabileceğiniz kanallar;
- Mobil uygulama üzerinden,
- Online işlemler kanalı ile,
- Müşteri hizmetleri üzerinden,
- SMS ile,
- Türk Telekom şubeleri üzerinden.
Türk Telekom taahhüt sorgulaması yapmak üzere yukarıdaki kanalların her birini kullanabilirsiniz. Mobil uygulamayı kullanırken uygulamaya giriş yapın ve ardından tarifem kanalı üzerinden taahhüt sorgulaması yapabilirsiniz.
Online işlemler üzerinden de mobil uygulamada olduğu gibi taahhüt süresi sorgulanabilmektedir. Her iki kanalı da kullanamıyorsanız müşteri hizmetlerini arayabilir ve taahhüt bilgisi, cayma bedeli bilgisine ulaşabilirsiniz.
Türk Telekom İnternet Cayma Bedeli Kaç TL
Türk Telekom internet cayma bedeli ne kadar taahhüt süresi kaldığına göre belirlenmektedir. Müşteri özelinde ne kadar taahhüt süresi kaldığına göre internet cayma bedeli de değişmektedir.
Cayma bedelini etkileyen başka bir unsur da kullanılan tarifenin fiyatıdır. Tarife fiyatı üzerinden yüzdelik hesaplaması ile cayma bedeli hesaplanmaktadır. Türk Telekom müşterilerinin cayma bedelini hesaplamak için müşteri hizmetlerini aramaları gerekmektedir.
Türk Telekom müşteri hizmetleri iletişim numarası 444 1 444 olarak bilinmektedir. Müşteri hizmetlerini arayarak müşteri bilgilerinizi teyit etmelisiniz. Teyit sonrasında internet cayma bedeli ve taahhüt süresi sorgulaması yaptırabilirsiniz.
Türk Telekom Taahhüt Sorgulama 5555
Türk Telekom taahhüt sorgulama 5555 kanalı ile yapılamamaktadır. 5555 SMS kanalı taahhüt onayı için kullanılan bir kanaldır. Taahhüt sorgulaması yapmak için telefonunuzun *124# tuşlamasını yapın. Ardından arayın.
Arama sonrasında tuşlama ekranında 9’u tuşlayarak taahhüt sorgulaması yapabilirsiniz. 5555 mesaj kanalı ile taahhüt sorgulaması yapılamamaktadır.
Türk Telekom Cayma Bedeli Ne Kadar
Türk Telekom cayma bedeli kalan taahhüt süresi, kullanılan tarife ücreti hesaplaması ile yapılır. Ne kadar sürelik bir taahhüt kaldığına bağlı olarak cayma bedeli hesaplanmaktadır. Bu nedenle de herkes için özel olarak belirlenen cayma bedelini genel bir hesaplama ile vermek mümkün değildir.
Cayma bedelini hesaplatmak için Türk Telekom şubelerine ya da doğrudan müşteri hizmetlerini arayarak bilgi alabilirsiniz. Cayma bedeli hesaplama hakkında detaylı bilgiye ancak kalan taahhüt süresi ve tarife bedeli bilgisini bilen müşteri temsilcisi kanalı ile ulaşmanız mümkündür.
Türk Telekom Mobil Ödeme Açma (Kolay, Güvenli Alışveriş)