Vodafone şikayet hattı ve Vodafone şikayet formunu sizler için derledik. Vodafone müşteri hizmetleri ve Vodafone net şikayet hattına nasıl şikayet bırakılır gelin birlikte inceleyelim.

Sesinini en yüksek tondan nasıl duyurursunuz küçük ipuclarıyla etkili sonuç alın. Vodafone şikayet etme ve Vodafone e-devlet giriş ekranı hakkında detay. Bazen müşteri hizmetleri sorununuzu çözemeyebilir yada siz çözümden memnun kalmamış olabilirsiniz. Bu durumda şikayet platformları yada Vodafone üst düzey yöneticilerine ses duyurmak istersiniz. Bu durumda izlenmesi gereken bir kaç yol var.

Meseleyi Aramızda Çözelim: Sosyal Medya

Vodafone şikayetlerinizi sosyal medyadan ileterek hızlı çözüm bulabilirsiniz. Sosyal medya paylaşımlarını operatörler önemsediği için bu etkili bir yoldur. Ancak sosyal medya paylaşımının özenli ve etkileşimi yüksek olması gerekir. Vodafone Türkiye ve Vodafone Destek twitter hesaplarını etiketleyerek sorununuzu yazabilirsiniz. Twitter etkisi en yüksek alanlardan biri olduğu için bu yöntemi tavsiye ediyoruz. Şikayet konunuza başlarken @VodafoneDestek ve @VodafoneTR kullanıcılarını etiketleyip sorununuzu yazabilirsiniz. Vodafone ekibi hızlı çözüm için birebir sizinle iletişime geçecek.

Vodafone Destek

Vodafone Tüketici Şikayet Hattı

Vodafone sorunların çözümü için kendi içinde şikayet hattı oluşturdu. Mobil, sabit ve kurumsal müşteriler için geçerli olan bu şikayet hattına ulaşmak oldukça kolay ve kullanışlı bir panele sahip. Vodafone resmi web site adresine girerek https://www.vodafone.com.tr/YardimDestek/Tuketici-Sikayetleri.php şikayetinizi iletebilirsiniz. Şikayetinizi iletmek için telefon numarası ve size ait şifreyi girmeniz gerekiyor.

E-Devlet Vodafone Şikayet Etme
E-Devlet Vodafone Şikayet Etme

E-Devlet Vodafone Şikayet Etme

Operatörler ulaştırma bakanlığı altında olan BTK yani Bilgi Teknolojileri Kurumu’na bağlıdır. Dolayısıyla devlet üzerinden şikayet edeceğiniz zaman BTK’ya başvurabilirsiniz. E-devlet üzerinden şikayet etmek istediğinizde https://www.turkiye.gov.tr/btk-tuketici-sikayet-bildirim-sistemi-4764 adresine girebilirsiniz. Bu adreste sadece Vodafone değil, diğer operatörler de şikayet edilebilir. Cimer’e yapacağınız şikayet konuları da BTK ya iletileceği için sadece bu ekranı kullanmanız yeterli. Ama ayrıca Cimer üzerinden de şikayet konusu oluşturabilirsiniz.

Vodafone Müşteri Hizmetlerine Nasıl Bağlanırım

Vodafone Net Müşteri Hizmetleri

40 Comments

  1. Bende aynı durumdayım faturam habire artıyor nere ye şikayet edeceğimi bilmiyorum çok zor durumdayım size kesinlikle katılıyorum ve vodofonu kimseye önermem

  2. Bende aynı durumdayım faturam habire artıyor nere ye şikayet edeceğimi bilmiyorum çok zor durumdayım

  3. Vodafonun allah belasını versin beşkuruş etmez bir firma hiç kimseye tavsiye etmiyorum vodafona geçtiğim güne lanet olsun müşteri hizmetleri çalışanları tam bir sahtekar hiç birinin dedikleri bir birini tutmuyor sakın vodafona geçmeyin dolandıcı bir firma bizim devletimizin suçu böyle firmayı türkiyeye sokmıcak 9 aydır altyapıda bitmiyor modem değişikliğide birr türlü evde kontrol sağlanacak diyorlar aylardır gelemediler öldümü bunlar sahtekarlar

  4. Vodafonun allah belasını versin beşkuruş etmez bir firma hiç kimseye tavsiye etmiyorum vodafona geçtiğim güne lanet olsun müşteri hizmetleri çalışanları tam bir sahtekar hiç birinin dedikleri bir birini tutmuyor dakın vodafon almayın

  5. Arkadaşlar,
    Ev internetimi iptal ettiğim halde, Vodafone fatura göndermeye devam etti. Çağrı merkezine tüm çabalarıma rağmen ulaşmak, sorumlu birine ulaşmak mümkün olmadı. CİMER’e şikayet ettim, kendileri arayıp, problemi çözdüler. Size tavsiyem CİMER’e şikayet etmeniz olacaktır

  6. Mehmet duyan on

    İnternet ten yemiyor diyor ama internetti su gibi yiyor haram olsun amin

  7. Mehmet duyan on

    Paketim red 30 tüm sosyal medya ve videolar internet yemiyor diyor ama internetti su gibi yiyor haram olsun

  8. Hasan Hüseyin dogan on

    Mobil ödeme limitimi yükseltmek istiyorum bu konuda duyarsız kalmayın lütfen

  9. Mahmut kelbat on

    Faturalıdan çıkmama rağmen halen faturam devam ediyor cayma bedeli çıkardı bana

  10. mustafa eryiğit on

    vodafon ceo’su ve şirket sahibi siz hırsızmısınız eşkiyamısınız bilgim dışında onayım olmadan danışmadan hangi hakla hesabımdaki parayı kullanaral 12.tl karşılığında 250.mb internet yüklüyorsunuz benim internetim olmamış kullanamamışım derdi sizimi tuttu size ne derhal paramı hesabıma geri yükleyin ve cep telefon kullanıcılar vodafon hattı kullanıyorsanız hesabınızda para bırakmayım mutlaka bir bahane buluyorlar parayı çalmak için

  11. Merhaba 27:03:2022 tarihinde her şey yanımda sipariş verdim ama ürün 22 gün olduğu halde sipariş elime geçmedi siz arkadaslar sipariş veriken düşünerek veriniz benim gibi mağdur olmayın hiç şekilde yardımcı olamıyorlar

  12. şikayet hattı ama şikayetlere cevap veren yok nasıl olucak bu işler parayı kazanma yollarını iyi bulmuşunuz müşterisi ile muhatap olmayan ama para kazanan bir düzen ne ala ne memleket yuh artık

  13. adıma kayıtlı kızımın kullandığı cep teline yüksek fatura geldi ama nedenini bir türlü araştıramıyorum tobi diye robotu koymuşlar milletle dalga geçer gibi bir türlü istediğime ulaşamıyorum sorma ver parası ben yemedim vodafon yesin nasıl bir operatör hiç bir şekilde yetkiliye ulaşamıyorum vodafon

  14. Antalya kemer şubesinin Vodafone yetkili subesinde ekran koruyucu yaptırdım.Piyasa fiyatının cok üstüne,yanlız yaptıkları ekran koruyucu tam oturmadı.Degişim için gittiğim zaman .Degişimin olmadığını söylediler.Ve üslubu okadar çirkindiki.Yapılan işlem hatalıysa ve düzgün yapılmamışsa bu müşterinin sorunu degildir .Tartısmasız degiştirilmesi gerekir.Bukadar çirkin konuşan insan görmedim .2 sube birbirine yönlendiriyor.Kendi aralarında arama bile yapmıyorlar.Ciddiyetsiz ve saygısız insanlar zarar

  15. Merhaba Hattımdan Vodefone bilgim dışında Gani 100 Dakika Sigorta Paketi adı altında 12 TL çekmiş. Biz kimseyle görüşme yapmadık. Daha önceden de böyle olmuştu. Çok Mağdur olduk. Paramızın en kısa zamanda iadesini istiyoruz. Yardımcı olursanız memnun oluruz. İyi günler.

  16. Serkan çolak on

    5 gün önce Bakırköy capacty avm de bulunan Vodafone şubesinde xiamo redmi 10 2022 telefon aldım telefon o kadar kötüki 5 günlük telefon donup donup duruyor geri götürdüm iadeyi ve değişimi kabul etmedi şuan o kadar pişmanım ki türkcell e geçmediği me yıllardır vodefona kullanıyorum en kısa sürede hattımı değişeceğim bir daha vodafone mi asla müşterileri ile ilgilenmeyen kesinlikle müşteri kaybetmeye mahkumdur.

  17. Müşerref Kırankaya on

    Vodafone faturalı hat kullanıyorum.Devreden tarifem var nedense gecen aydan kalan kullanım hakkım yerine yeni kotadan düşüyor.Yanimda yuklemesinde devreden internet, konusma kalanları görmem gerekmiyormu.Sorunun giderilmesi bir onceki aydan kalan internetin daha sonra yeni güncel kotamı kullanmak istiyorum.

  18. Murat özgüvenç on

    Nasıl bir müşteri temsilcileriniz var kimse cevap vermiyor vadafona geçtiğim için binlere pişmanım böyle rezillik görmedim birdahamı tahütüm dolsun kurtulayım sizden

  19. Özlem turkcan on

    Bu vodofondan nefret ettim artık ben evime internet baglattim ve internetten bir türlü verim alamıyorum her ay aynı şey ben evde interneti 20gun bile kullanamıyorum müşteri hizmetlerini arıyorum dalga geçer gibi at Yapı çalışması var diyorlar cumartesi bitecek diyolar cumartesi arıyorum pazartesi bitecek diyorlar pazartesi arıyorum 8 Nisan bitcek diyolar insanlarla dalga geçiyorlar eleman gönderiyorlar sizin modeminiz bozuk diyorlar ben kayıt açıyorum modem bile gondermiyolar fatura gonderiyorlr

  20. Vodofone gurup olarak sizleri kınıyorum benim bilgim dahilinde tarife değişikliği yapıyorsunuz sizler vodofone gurup olarak soyguncusuz biz insanları dolandiriyorsunuz sizleri gerekli mercilere şikayet edeceğim bir de müşteri temsilcileriniz çok kaba insanlar köpek gibi azarliyorlar

  21. Tayfun ubuz on

    3 ocak 2022 tarifemi değiştirmek için esenler bağışına gitsem hiç bilgim olmadan tarife üzerinden aksesuar alındığını şubat ayında müşteri hizmetlerini aradığımda öğrendim her ay fazladan alamadığım bir ürünün parasını ödüyorum defalarca faxs ve mail atmama rağmen haklı olduğuna rağmen haksız durumundayım sikayetime kimse bakmıyor yıllardı vodafone kullanıyorum bu rezalete don verilmeli yetkililer nereye bakıyor sesimizi duyan yok

  22. Engin kaplan on

    Bilgim dışında hattımın üstüne iki adet cihaz alinmiştir vodafon bayıinden bokonuyu müşteri hizmetleri tarafindan araninca öğrendim

  23. Suday Özcan on

    İnternet nakil işim var 1 ay gibi süre gecti internet hala yeni adresime nakil edilemedi

  24. Gebze DYD Vodofone İletişim bünyesinde çalışan Burak B adlı saha elemanı iş adresi olarak bu iş yerini vermiştir.Kendisi defalarca yalan söyleyerek ev sahibini aldatmıştır.Kirasını ve faturalarını (bina aidatları dahil) ödememiştir.Bu kişiye ulaşamamakla birlikte mağduriyetimiz oluşmuştur.Böylesine kurumsal işletmelerde personel alınırken sicil bilgileri sorgulanıyor mu ? Ev sahibini aldatan bir insan Vodofene de kimleri aldatmaz .

  25. Ali Rıza TANRIVERDİ on

    vodafone hattım ne zaman hediye çarkı çevirsem aynı pass paket geliyor.Müşteri temsilcisine ve gerekli yerlere söylememe rağmen aynı pass paketi geliyor. bir an önce hattımı başka avea veya turkcele taşıyacağım.

  26. Bilgim disimda vodefone bayisinde telefon aksesuarlari alinmis .bunuda müsteri hizmetlerini aradiktan sonra ögreniyorum..Dolaysiyla bana 503 tl bir fatura çikarmislar . Ben ise 2021 arlik ayinda bimsele gectim .faturli hattın parasinida ödedim.zaten hattmı degistirmenin temel nedenide yaşadığım mağduriyetti .dört yillik bir vodefon magduru olarak faiş bir fatura gonderiyorlar.bu yapilan haksizğın giderilmes i gerekenin yapilmasini istiyorum.

  27. Bilgim dahili dışında adıma 2 adet cihaz alinmis ve telefonların fiyatı faturama yansimis ve bu işlem vadafone bayisinde olmuş 7000 TL faturama yansitmislar seyyar dolandiricilikk vadafone

  28. Paket sürem bitince bana sorulmadan ek paket eklendi.Daha sonra paket tazeleme de 48 liraya onay verdiğim halde 6 cigabayt 66 liraya onaylanmış çok pişmanım Vodafone geçtiğime iptal ettirip hattımı taşıyacağım.

  29. Bu vodofun cok üşgatcidir benim herşey içinde 98 TL ama internettim gidiyor mahkemeye verecem ve televizyonlara cıkacam ve fatorami ödemeyecem

  30. Her şey yanımda uygulamasindan alış veriş yaptım 15 GB internet hediye dendi ama dahala gelmedi ulaşmadı telefonuma iletilmedi bilginiz olsun ve bu durumun giderilmesini çözümlenmesini rica ediyorum lütfen bilginize verilen söz tutulursa sevirim mutlu olurum bilginize

  31. 3 sene önce kapattirdigim hattı başka bir şahısa satıyorsunuz kullanım ücreti hala benden kesiliyor üstelik her aradığımda Müşteri temsilcileriniz birbirinden ayrı şeyler söylüyor net bilgi veremiyor bu nasıl iş

  32. Vodafone Vodafone siz ne biçim bir operatör sunuz hattımı kapatmak istedim kapatmadiniz fatilurasiza taşımak istedim sizi ariycaz deyip aylarca aramadiniz daha birde bir düşüp yalan beyanda bulundunuz Allah bildiği gibi yapsın sizi

  33. Dünya genelindee Vodafone kadar saçma operatör olamaz ben talep etmediğim halde beni başka bir tarifeye geçirdiler itiraz ettim yine bir sonuç alamadım vodafonu kesinlikle kullanmayın bu operatör resmen dolandırıcılık yapıyor vodafondan daha kotu bir operatör dünya genelinde yok

  34. Nasıl bir internet siteniz var berbat 50 mgbit internetim olması gerekirken bu hız 1 mgbit 3 mgbit hatta 33 klbt e kadar düşüyor kardeşim siz benden 50 mgbit parası alıyorsunuz neden hızım düşüyor sizi arayıncayükseltiyorsunuz biraz sonra geri düşüyor film izleyemiyorum ben 50 mgbit de 50 istiyorum halkımı paramın karşılığını verin

  35. Mehmet ibili on

    Vodafon dan hiç memnun değilim milleti anca soyuyorsunuz hep fazla fazla para ödedim zehir zıkkım olsun aldığınız paralar

  36. İhsan kolanç on

    Mrb hayırlı günler benim adıma olan ikinci hatim son dört rakam 2501 olan bu numaramdan 12 aylık sözleşmem bittiğinden dolayı bilgim dışında durma özeliği olupta ve buna rahmen 1700 TL gibi bir internet aşim faturayı bana yansıtmış ve bunu müşteri hizmetleriyle konuştuğum halde herhangi bir bildi verilmedigi gibi dönüş sağlayan da yok bu konuda yardımcı olabilecek bir yetkilinin yardımcı olması veya yetkililere bildirip bana dönüş sağlanmasını arz ederim 27,11,2021

  37. Ramazan Tosun on

    Ekim ayında vodafon müşteri hizmetlerini aradım hattını ķontörluye çevireceğim dedim.Kasım ayı sonunda arayın dediler.Aralık 22 de aradın 50 liralık faturayı 65 lira yapmışlar.6 günlük cayma bedeli 45 TL istiyorlar.Bu işlemleri bana bilgi vermeden yapmışlarSaatlerce müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum.Şikayetimin gerekli iletilmesini ve tarafıma bilgi verilmesi .Bilgilerinize arzederim 22 11 2021

  38. VASIF TEKİN on

    18.08.2021 tarihine adres değişikliği nedeniyle aynı mahallede yaptığım adres değişikliğ nakil ile müşteri hizmetlerini her gün ararama rahmen ne ev internetimin kurulumu yapılmadiğı ve tarafıma şu ana kadar her hengi konu ile bir bigi verilmemiştir şikayetimin gerekli mercilere iletilmesi ve tarafıma bilgi verilmesi husunda; Bilgilerinize arz ederim 06.09.2021