Yapı kredi pos destek hattı 0850 222 0 448 olarak yansıyor. Eğer Yapı kredi, üye iş yeriyseniz ve Yapı Kredi POS cihazı kullanıyorsanız, desteğe ihtiyacınız olabilir. POS cihazı ile ilgili sorularınız varsa, teknik destek ihtiyacınız varsa ya da diğer tüm POS konuları için 444 0 448 telefon numarasını da arayabilirsiniz.

Yapı kredi POS kullanan müşterilerine 7/24 çağrı merkezi şeklinde hizmet veriyor. Bu nedenle de günün her saatinde belirttiğimiz irtibat numaralarını arayabilir ve iletişime geçebilirsiniz.

Yapı Kredi POS Destek Direk Bağlanma

Yapı Kredi POS destek direk bağlanma için 0850222 0 448 veya da 444 0 448 numaralarını aramanız gerekiyor. Müşteri hizmetleri hattı yoğun olduğu için hatta kısa süre beklemek zorunda kalabilirsiniz. Bu nedenle Yapı Kredi POS üye iş yeri müşterileri için internet şubesi üzerinden de destek hizmeti veriyor. Eğer hatta bekleyecek kadar zamanınız yoksa ve işlemlerinizi daha hızlı yapmak istiyorsanız şu adımları takip etmeniz yeterli olacaktır;

  • Yapı Kredi kurumsal internet şubesine giriş saplayın.
  • Sonraki adımda işyeri işlemleri menüsüne tıklayın.
  • Ardından üye iş yeri hizmetleri kısmına tıklayarak POS cihazlarınız için arıza bildirimi oluşturabilirsiniz.

Bu adımları takip etmeniz halinde POS arıza işlemlerinize istinaden en kısa sürede geri dönüş alabilirsiniz. POS cihazları ile ilgili tüm işlemlerini Yapı kredi şubeye gitmeden bu yöntemlerle kolayca çözebilirsiniz.

Yapı Kredi POS Rulo Talebi

Yapı Kredi POS rulo talebi için destek birimini aramanız ve talep oluşturmanız gerekiyor. POS cihazınızın rulosu bittiyse ve talep oluşturacaksanız bunu direk üye iş yeri numaranız ile yapmanız gerekiyor. Rulo talebi oluşturmak üzere izlemeniz gereken adımlar;

  • 0850222 0 448 veya da 444 0 448 numaralarından birini arayın.
  • Üye iş yeri numaranızı tuşlayarak rulo talebinizi oluşturun.

Bu adımları takip ederek hızlı ve güvenilir bir şekilde Yapı Kredi POS rulo talebinizi oluşturabilirsiniz. Bunun yanı sıra dilerseniz POS terminali üzerinden de iş yeri yardım kısmına tıklatıp da rulo talebi oluşturabilirsiniz.

Yapı Kredi POS Cihazı Arıza

Yapı Kredi Pos Destek Hattı 0850

Yapı Kredi POS cihazı arıza verdiği zaman hemen destek alabilirsiniz. Yapı Kredi bankası POS üye iş yeri müşterilerine özel destek hizmeti veriyor. Arıza bildirimi yapmak ve destek almak için sadece 0850222 0 448 veya da 444 0 448 iletişim numaralarını aramanız ve talep iletmeniz yeterli olacaktır. Günün her saatinde aramanız mümkündür. Çünkü Yapı kredi POS destek hattı 7/24 aktif hizmet veriyor. Dilerseniz Yapı Kredi internet şubesine Yapı kredi mobil şifre ile giriş yaparak da POS arıza bildiriminde bulunabilirsiniz.

Yapı Kredi POS Komisyon Oranları Nedir?

Yapı Kredi bankası 1 Ocak 2022 tarihi itibariyle POS komisyon tutarlarını güncelleyerek açıkladı. Bu oranlar pos türlerine göre şu şekildedir; Fiziki pos cihazları için 110 TL, sanal pos cihazları için 110 TL, peşin ödemeler için &1,95, taksitli ödemeler için %0,98 ve peşin ödemeli yurt dışı kartları için ise %1,90 komisyon oranı yansıyor.

Yapı Kredi POS Ne Zaman Hesaba Geçer?

Yapı Kredi POS cihazları üzerinden aldığınız ödemelerin tamamı 1 ile 3 iş günü içerisinde hesabınıza aktarılıyor. Bu süre müşterinizin kart şifresini girip ödeme onayının tamamlanıp, ödemenin tahsil edilmesiyle başlar.

POS cihazı ters işlem hatası nedir?

POS cihazı ters işlem hatası, bir ödemenin iade edilmesini sağlayan bir işlemin başarısız olması anlamına gelir.

POS cihazında iletişim hatası neden olur?

POS cihazında iletişim hatası, POS cihazı ile banka sunucusu arasındaki bağlantının kesilmesi anlamına gelir.

POS hesabı neden bloke olur?

POS cihazının sahtecilik veya dolandırıcılık için kullanılması
POS cihazının düzenli olarak borçlu olması
POS cihazının kurallarına uyulmaması