Garanti müşteri hizmetlerine nasıl bağlanırım sorusunun yanıtını birçok kişi merak etmektedir. Müşteri hizmetlerine bağlanmanız için kısa yolları sizler için ele aldık.
Hizmet aldığınız da ya da hizmet alacağınız dönemde problemleri ve sorularınızı çözmek için müşteri hizmetlerine bağlanmak istersiniz. Ancak müşteri hizmetlerine bağlanmak kolay değildir. Sürekli sesli yanıt sistemine maruz kalmak istemiyorsanız kısa yoldan müşteri hizmetlerine bağlanmak için alttaki yolu takip edin.
- İlk önce 444 0 333 telefon numarasını arayın.
- Karşınıza sesli yanıt sistemi çıkacaktır.
- Buradan müşteri temsilcisine bağlanmak istiyorum dediğiniz zaman ana menüye yönlendirilirsiniz.
- Ana menü işlemlerinde temsilciye bağlanmak için şu adımları uygulayın.
- Kart işlemleri için 1 ardından müşteri hizmetleri için 6,
- Bankacılık işlemleri için 2 ardından müşteri hizmetleri için 7,
- Garanti BBVA internet işlemleri için 3 ardından müşteri temsilcisi için 8’i tuşlamanız yeterlidir.
Garanti Müşteri Hizmetleri Numarası
Garanti ülkemizde tercih edilen bankalardan biridir. Banka ile ilgili sıkıntı yaşadığınız zaman müşteri temsilcisiyle görüşmek istersiniz. Süresi dolan kredi kartı, bes işlemleri ya da şifre almak için müşteri temsilcisine ihtiyacınız olabilir. Garanti müşteri hizmetlerine bağlanmak için telefon numaraları şu şekildedir;
- Yurt İçi Müşteri Hizmetleri; 444 0 333
- Yurt Dışı Müşteri Hizmetleri; +90 212 444 0 333 ya da +90 444 0 333
Müşteri hizmetleri telefon numarası sayesinde alttaki işlemlerinizi ve sorunlarınızı kolayca çözebilirsiniz.
- Hesap Açılışları,
- Yatırım İşlemleri,
- Ödemeler,
- Fatura İşlemleri,
- Kart İşlemleri,
- Vergi İşlemleri,
- Şifre Al İşlemleri,
- Kredi İşlemleri
Garanti Müşteri Hizmetlerine Bağlanamıyorum
Garanti müşteri hizmetlerine bağlanamama sorunu yaşıyorsanız nasıl direk olarak bağlanacağınızı sizler için araştırdık. Hadi gelin birlikte bakalım.
İlk olarak garanti müşteri hizmetlerini arayın. Ardından yapmak istediğiniz işlemi yavaş ve heceleyerek sesli yanıt sistemine söyleyin. Sesli yanıt sistemi sizi ana menüye döndürür. Bu kısımdan banka, kredi kartı, mobil işlemleriniz için gerekli tuşlama yapmanız gerekir. Gerekli tuşlamanın ardından direk müşteri hizmetlerine bağlanabilirsiniz. Gerekli tuşlama için;
- Kart işlemleri için müşteri hizmetlerine bağlanırken 1-6,
- Bankacılık işlemleri için müşteri hizmetlerine bağlanırken 2-7,
- İnternet ve mobil işlemler için müşteri hizmetlerine bağlanırken 3-8 tuşlamalarını kullanın.
Garanti müşteri hizmetleri konusunda merak ettiğiniz sorular ve görüşler için lütfen alt kısımda yer alan yorumlar seçeneğine yazarak bizlere iletiniz.