Go smart bluetooth kulaklık şarj olduğu nasıl anlaşılır sorusunun yanıtı araştırma konusu oldu. Kulaklık hakkında merak ettiğiniz her konuyu ele aldık.

Son zamanlarda bluetooth kulaklığa olan ilgi artmaya başladı. Piyasada birçok farklı bluetooth kulaklık markası yer alıyor. Bu markalardan biri de Go Smart olarak karşımıza çıkıyor. Uygun fiyatlı olmasından dolayı birçok kişinin tercihinde yer alan Go Smart bluetooth kulaklık şarj problemini birçok kullanıcı yaşamaya başladı. Şarj olduğunu nasıl anlayabilirsiniz? Go Smart markasına ait modellere göre bu durum değişir. Ancak genel olarak kulaklığı şarja taktığınız zaman şarj bölgesi yanıp sönmeye başlar. Şarj dolduğu zaman mavi ışıkta bir renk sürekli yanar. Işığın sürekli yanması şarjın dolduğunu gösterir. Eğer ışık yanıp sönüyorsa şarjı tam dolmamıştır.

Ne Kadar Sürede Şarj Olur Ortalama 2 saatlik sürede
Bluetooth Kulaklık Kırmızı Işık Ne Anlama GelirŞarjın bitmek üzere olduğunu gösterir.
Bluetooth Kulaklık Şarj Olurken Işık Yanar MıModele göre değişir.
Bluetooth Kulaklık Kaç Saat Kullanılmalı Süre değişir ancak 4 ile 6 saat kullanılabilir.

Go Smart Bluetooth Kulaklık Nasıl Şarj Edilir

Go Smart bluetooth kulaklığını cihazınıza bağladığınız zaman kulaklık hakkında bazı bilgileri elde edebilirsiniz. Sağ ve sol kulaklığının şarj sürelerini görüntüleyebilirsiniz. Eğer cihazınızdan şarj sürelerini görüntüleyemiyorsanız GoSmart kulaklıklar kırmızı yanmaya başladığı zaman şarjının bittiğini anlayabilirsiniz.

  • Kulaklığın şarjı bittiğinde kulaklık kutusuna, kulaklıkları yerleştirin.
  • Kutunun arkasındaki düğmeye basın ve kulaklıkları şarj edin.
  • Eğer kulaklık kutusunun da şarjı yoksa bluetooth kulaklığınızı şarj aletine yerleştirebilirsiniz.

Go Smart Bluetooth Kulaklık Şarj Olmuyor

Uygun fiyatlı olmasından dolayı birçok kişi GoSmart bluetooth kulaklıkları tercih etmeye başladı. Ancak bir ay kullanımdan sonra kullanıcıların birçoğu bluetooth kulaklıklarda şarj probleminin yaşandığını görüldü. Şarj olsa bile şarjının kısa sürede bitmesinden dolayı birçok kişi şikayetçi oldu.

Kulaklık kutusunun şarjı olmasına rağmen kulaklıklar şarj olmuyor ya da tek kulaklık şarj oluyorken diğer kulaklık şarj edilmez. Bu durumda Bluetooth kulaklığa reset atmak işinize yarayabilir. Eğer çözümlerinize rağmen şarj etme probleminizi çözemiyorsanız GoSmart ya da ürünü satın aldığınız yerle görüşebilirsiniz.

GoSmart Bluetooth Kulaklık Bağlanmıyor

GoSmart bluetooth kulaklıklarda bağlanma sorunu sık sık yaşanıyor. Bluetooth kulaklık tavsiyesi bir ürün olsa da kullanıcılar bu durumdan rahatsız. Bağlanma sorunu ortadan kaldırmak için ilk önce Bluetooth kulaklığını resetlemeye çalışın. Kulaklığın arkasında bulunan düğmeye uzun süre basılı tutun. Bu sayede kulaklık kendini sıfırlar. Tekrardan bağlanmayı bu işlemden sonra deneyebilirsiniz. Hala bağlanma problemi yaşıyorsanız cihazınızdaki bluetooth ayarlarını kontrol edin. Cihazda bluetooth ayarlarında sorun yoksa ürünün donanım kısmında sorun olabilir. Bunun için tedarikçi firma ile görüşme sağlamalısınız.

GoSmart bluetooth kulaklık hakkında yaşadığınız sorunlarınızı bizlerle paylaşabilirsiniz.