iPhone garanti süresi sorgulama hakkında detaylı bilgilendiriyoruz. Apple garantiye nasıl gönderilir ve Apple 1 yıllık sınırlı garanti ne demek işte detaylar.
iPhone telefon sahipleri cihazın garanti kapsamında olan belirli sorunlarını giderebilmektedirler. Cihazın üretim esnasında olan sorunları, yazılımsal sorunlar ve birtakım donanımsal sorunlar cihazın garanti kapsamı içerisine girmektedir. Böyle bir durumla karşılaştığınızda garantiye göndereceğiniz telefonunuzun garanti süresini sorgulamalısınız. Garanti kapsamına girmeyen telefonların tamiratı için servis tarafından ek ücretler talep edilmektedir.
Telefonunuzun içinde iphone cihazınıza dair tüm bilgileri öğrenebileceğiniz bir bilgi alanı mevcuttur. Bu alana şu şekilde ulaşabilirsiniz;
- Telefonunuzda ayarlar bölümüne gidin.
- Genel ayarlar kısmını açın.
- Burada açılan listeden hakkında kısmını bulun.
- Hakkında kısmı açıldığında telefonunuza dair tüm bilgileri buradan öğrenebilirsiniz.
- Garanti süresini sorgulamanızda size yardımcı olacak bilgi ise; Seri numarası bilgisidir.
Buradan edindiğiniz seri numarası bilgisi ile Apple’ın kendisine ait olan resmi sayfasından garanti sorgulamanızı yapabilirsiniz. Fakat bu bilgiye telefonunuzdan direkt de ulaşmanız mümkündür. Yine aynı listede yer alanlar arasında garanti durumunuz da görünmektedir. Burada telefonunuzun satın alma garanti durumuna göre 3 bilgi yer almaktadır.
Bunlar;
- Sınırlı Garanti
- AppleCare+
- Kapsam süresi doldu
Garanti sürenizin dolması durumunda ek garanti süresi satın almayla ilgili bilgiye, garanti kapsamınızı belirten yazı üzerinden ulaşabilirsiniz.
Apple Garantiye Nasıl Gönderilir, iPhone Telefonumu Servise Nasıl Gönderebilirim?
Apple telefonunuz ya da cihazlarınızdan herhangi biri bozulduğunda garanti kapsamında olması halinde apple servislerine göndermelisiniz. Servise gönderebilmek için cihazınız için randevu almalısınız.
Apple cihazınızı servise gönderebilmek için tüm süreçleri aşağıda listeliyoruz.
- Apple destek sayfasına gidin.
- Bu sayfada cihazınızı seçin.
- Cihazınızı seçtikten sonra cihazın ne sorunu olduğunu seçenekler arasından seçin.
- Seçeneklerden cihazınızın arızasını tam olarak bulamadıysanız ya da emin değilseniz aşağıda alternatif seçeneklerde kendi cümlelerinizle cihazın sorununu belirtebilirsiniz.
- Sayfanın altındaki devam seçeneğinden ilerleyin.
- Karşınıza çözümler ekranı gelecektir.
- Seçenekler arasında onarım için getirin kısmından ilerleyerek servisten randevu alabilirsiniz.
- Randevunuzu aldıktan sonra cihazınızı posta yoluyla gönderebilirsiniz.
Apple 1 Yıllık Sınırlı Garanti Ne Demek
Apple tüm cihazları için belirli bir garanti süresi belirlemiştir. Eğer aldığınız ürünün faturasında 1 yıllık sınırlı garantiye sahiptir yazıyorsa, bu kullanım şartlarına uymanız halinde 1 yıl içerisinde cihazla ilgili sizin hatanız dışında meydana gelen arızalar için teknik servisten ücretsiz olarak yararlanabileceğiniz anlamına gelmektedir. Eğer cihazın sorunu tamir edilemeyecek bir sorunsa, ürün garanti kapsamında yenisi ile değiştirilir.
iPhone Garanti Kapsamında Değişim, Garantiye Giden Telefon Sıfırı ile Nasıl Değiştirilir?
Apple tüm cihazları için belirli bir garanti süresi vermektedir. iPhonelarda da belirli kurallar çerçevesinde garanti verilmektedir. Yani ürüne verilen garanti süresi içerisinde herhangi bir şey olması durumunda durumun garanti kapsamına girip girmediğine bakılmaktadır.
İşte iPhonelarda garanti kapsamına girmeyen durumlar;
- Telefonunuzun çalınması,
- Telefonu suya düşürmek veya içerisine su kaçmasına neden olmak,
- Kişisel kullanım hataları,
iPhone garanti kapsamına giren durumlar ise şöyledir;
- Kişisel nedenlerden kaynaklanmayan şarj sorunları,
- Olması gereken birtakım özelliklerin düzgün çalışmaması,
- Kullanıcı hatası olmayan kamera ve ekran sorunları,
- Güncelleme kaynaklı olmayan ya da kullanıcı hatasından meydana gelmemiş olan yazılımsal sorunlar.
Garanti kapsamı içerisinde bulunan durumlar ve garanti süresi içerisinde bulunan cihazlar için değişim söz konusudur. iPhonunuzun arızası giderilemeyecek bir durumda ise telefonunuz yenisi ile değiştirilmektedir.
Apple Satın Alma Tarihi Öğrenme, iPhone Ne Zaman Garanti Süresi Başlamış?
Apple cihazlarında yapılan satın alımlar geriye dönük kontrol edilebilmektedir. Yaptığınız satın alımları kontrol etmek istediğinizde bununla ilgili verilere en çabuk nasıl ulaşabileceğinizi listeleyeceğiz.
İşte iPhone için adım adım satın alma tarihi öğrenme yolları;
- iPhonenunuzda ayarlara gidin.
- Ardından adınızın olduğu bölüme gidin.
- Burada karşınıza iTunes ve App Store seçeneği çıkacaktır. Bu seçeneği seçin.
- Bir sonraki sekmede Apple kimliği seçeneğini seçin.
- Gelen ekranda Apple kimliğini göster seçeneğini seçin.
- Bu ilerleme için sizden kimliğinizi doğrulamanız beklenir.
- Kimlik doğrulamasının ardından gelen ekranda Satın alma geçmişi seçeneğini bulun.
- Böylelikle iphonunuzda satın alma tarihlerinizin hepsini listeleyebilirsiniz.
Eğer satın alma tarihlerinize Apple Mac ya da pc üzerinden bakacaksanız aşağıdaki adımları takip etmelisiniz.
- Cihazınızda iTunes uygulamasını açın.
- Apple kimliğiniz ile uygulamaya giriş yapın.
- Hesap sayfanıza gidin ve hesabımı görüntüle seçeneğini seçin.
- Böylelikle cihazınızdan satın alma tarihlerinizin hepsini öğrenebilirsiniz.
iPhone garanti süresini nasıl öğrenebilirim?
Apple marka bütün cihazlarda (iPhone, tablet vs.) garanti süresi bitti mi, bitmedi mi öğrenmek için aşağıdaki adımları takip ediniz.
– Ayarlar/Genel/Garanti Süreniz Doluyor adımlarını takip ettiğinizde kalan garanti süreniz hakkında bilgi edinmiş olacaksınız.
Telefonumun garantisi ne kadar kaldı?
Apple hariç cihazlarda garanti süresini öğrenmek için yapmanız gereken adımlar aşağıda yer almaktadır.
– Ayarlar/Telefon Hakkında/Durum/IMEI bu adımları takip ettiğinizde garanti süresi ne zaman başlamış ne zaman bitecek görebilirsiniz.
İphone Aramadan Engellendiğimi Nasıl Anlarım
iphone Dil ve Bölge Para Nasıl Kullanılır – iPhone Birikmiş Para