Mango müşteri hizmetleri WhatsApp numarası ve Mango müşteri hizmetleri çalışma saatlerini gelin birlikte inceleyelim.
Mango müşteri hizmetleri kanalıyla satın alınan ürünlerin teslimat süreci, Mango sitesinden yapılan alışverişlerde iade süreci gibi çeşitli işlemler gerçekleştirilebilmektedir. Ancak Mango müşteri hizmetleri konusunda pek hızlı hizmet veren bir firma değildir.
Müşteri temsilcilerine ulaşabilmek için iletişim numarasını aradıktan sonra yaklaşık 2 dakikalık bir bekleme süresi mevcuttur. Müşteri temsilcisinin iletişim ağına doğrudan bağlanmak için ise bekleme süresinin ne kadar olduğu söylenmiyor.
Mango müşteri hizmetleri ile gerçekleştirebileceğiniz işlemleri Mango mağazalarının kasalarından da gerçekleştirebilirsiniz. Mango hakkında iletişim seçenekleri ve müşteri hizmetleri çalışma saatlerine dair detaylar yazımızda.
Mango Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri
Mango müşteri hizmetleri çalışma saatleri ile her zaman ulaşabileceğiniz bir iletişim kanalı değildir. Mango müşteri hizmetlerine ulaşmak için mutlaka hafta içi iletişim sağlamanız gerekiyor. Hafta sonu aktif olarak müşteri hizmetleri çalışmamaktadır.
Mango müşteri hizmetleri çalışma saatleri itibariyle hafta içi sabah 9:00 ile akşam 6 arasında aktiftir. Müşteri hizmetlerine ulaşabilmek için iletişim numarasını tuşladıktan sonra yaklaşık 1 dakikalık bir yönlendirme metni dinlemeniz gerekiyor. Ardından da yönlendirme sonrasında müşteri temsilcisine bağlanmak için beklemeniz gerekecek.
Mango Müşteri Hizmetleri 444
Mango müşteri hizmetleri 444’lü bir numaradan hizmet vermemektedir. Mango’dan aldığınız herhangi bir ürün için müşteri hizmetlerini aramayı planlıyorsanız bu durumda aramanız gereken Mango müşteri hizmetleri numarası; 0850 211 64 70 olarak aktiftir.
Müşteri hizmetlerini aradığınız takdirde müşteri temsilcisi ile doğrudan görüşme gerçekleştirebilirsiniz. İlk aradığınızda telesekreter telefona çıkmaktadır. Ardından bilgilendirme içeriğini duyacaksınız.
Mango Müşteri Hizmetlerine Ulaşamıyorum
“Mango müşteri hizmetlerine ulaşamıyorum.” Şikayeti müşteriler tarafından sıkça yapılan bir şikayettir. Müşteri hizmetlerinin sadece hafta içi ve mesai saatleri içinde aktif olması ile birlikte iletişim seçenekleri de kısıtlanmaktadır.
Mango müşteri hizmetlerine ulaşmak için iletişim numarasını tuşluyor ancak uzun süre telefonda bekliyorsanız bu durumda müşteri temsilcileri başka müşteriler ile görüşüyor demektir. Bekleme sırası gibi bir bildirim olmadığından aramanızda ne zaman sıranın size geleceğini de bilmeniz mümkün değil. Bazı güncel Mango müşteri hizmetleri şikayetleri;
- 45 gün önce verdiğim siparişimi hala yollamadılar. Arıyorum ulaşamıyorum, mail atıyorum geri dönmüyorlar. Gerçekten inanılmaz.
- Sipariş ettiğim ürünler iki parçaydı ancak tek parça geldi. Gelmeyen parça için iletişime geçmeye çalışıyorum ancak geri dönüş alamıyorum.
- Sipariş verdim ancak sürekli olarak teslim edilmeden geri gönderiliyor. Adresim de doğru üstelik. Neden böyle oluyor bir türlü anlayamadım. Para iadesinde sıkıntı yaşamadım.
- İade ettiğim ürünün para iadesini bir türlü yapmadılar. Peşinde koşmaktan yoruldum. İade süresi oldukça kısa olan bir mağazaydı ama bu sefer büyük sorun oldu. Hala iademi alamadım.
- İademi kesinlikle kabul etmiyorlar. Ürünü olduğu gibi iade ediyorum, herhangi bir sıkıntı ya da kullanılma durumu da yok. Kendileri de sorunu ifade etmiyorlar. Gerçekten bu kadar başarısız bir müşteri hizmetleri görmedim.
Mango Müşteri Hizmetleri WhatsApp
Mango müşteri hizmetleri WhatsApp üzerinden hizmet vermemektedir. Müşteri hizmetlerine ulaşmak için mutlaka 0850 211 64 70 iletişim numarasını aramanız gerekmektedir. Mango müşteri hizmetleri ile yapacağınız görüşmelerde WhatsApp benzeri kanalları kullanmanız mümkün değil.
Mango’dan satın aldığınız ürünleriniz için mesai saatleri içerisinde iletişim numarasını aramalı ve müşteri hizmetlerine bağlanmayı beklemelisiniz. İşlemleriniz için destek almanın bir diğer yolu da Mango’ya mail atmaktır ancak form doldurup atılan maillerin geri dönüş süresi de oldukça uzun.
Mango İade
Mango iade süreçleri birçok müşteri tarafından olumlu bulunsa da bazı müşteriler de sorun yaşadığını dile getirmektedir. Öyle ki Mango’dan online olarak sipariş ettiğiniz bir ürünü mağazadan iade ettiğinizde paranın hesabınıza yatırılma süresi sadece birkaç iş günüdür.
Paranın hesabınıza iade edilmemesi halinde iade formunu götürerek durumu anlatmanız şart. Her zaman yaşanmasa da bazı müşteriler iade sürecinde ödemenin çok geç yapıldığını söyleyebiliyor. Hatta bazı şikayetler iadenin aylarca yapılmadığı yönünde de.
Mango genel itibariyle iade süreçlerinde hızlı hareket eden bir firma olarak bilinmektedir. Ancak bazı durumlarda iade sorunları yaşayabileceğinizi de söyleyebiliriz.
Mango’ya nasıl ulaşabilirim?
Mango’ya ulaşmak için müşteri hizmetleri numarasını aramalısınız. Bir başka iletişim kanalı da form doldurarak mail atmaktır. Ancak maillere dönüş süresi oldukça uzun olabilir.
Mango müşteri hizmetleri kaça kadar açık?
Mango müşteri hizmetleri hafta içi her gün 18.00’a kadar açıktır.
Getir Müşteri Hizmetleri İletişim (WhatsApp, Kurye İle İletişim)
Netflix Müşteri Hizmetleri ve 7/24 Destek (Destek Kodu) Canlı Destek