Vestel müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim konusu merak ediliyor. Müşteri hizmetlerine direk bağlanın.
Ülkemizde üretilen ve hizmet veren beyaz eşya üreticilerinden biri olan Vestel birçok kullanıcı tarafından tercih ediliyor. Müşterilerine yenilik sunarak ihtiyaçlara yönelik birçok farklı kategoride hizmet vermeye devam ediyor. Vestel buzdolabı ürünlerinden televizyon ürünlerine kadar birçok farklı modeli bulabilirsiniz. Vestel ürünleri adresinize kadar getirilir ve kurulumu tamamlanır. Ürünle ilgili sorun oluştuğu zaman, kurulum ya da arıza talebinde Vestel müşteri hizmetleriyle iletişime geçebilirsiniz. İletişime geçebileceğiniz tüm kanallar şu şekildedir;
- Vestel müşteri temsilcisi; 0 850 222 41 23
- Vestel iletişim numarası; 0 850 222 41 24 – 0 850 393 56 56
- Whatsapp Numarası; 0850 222 41 23
- E-posta; [email protected]
0 850 222 41 23 Kime Ait | Vestel |
Vestel Servis Kaydı Nasıl Yapılır | Müşteri temsilcisi ya da internet sayfası üzerinden randevu alabilirsiniz. |
Yetkili Servis Ücreti Ne Kadar | Hasara ve ürüne göre değişir. |
Televizyonların Garantisi Kaç Yıl | 2 |
Vestel Arıza Kaydı İletişim
Vestel ürünlerde sorun yaşayabilirsiniz. Yaşadığınız sorunu direk Vestel müşteri hizmetlerine bildirerek arıza kaydı oluşturmanız gerekir. Ürün garanti kapsamındaysa arıza kaydı için herhangi bir ücret ödemek zorunda kalmazsınız. Vestel ürünlerinde arıza kaydı için yapmanız gerekenler şu şekildedir;
- 0 850 222 41 23 telefon numarasını arayın.
- Sesli yanıt sistemi ile karşı karşıya kalırsınız.
- Ana menü gelene kadar herhangi bir tuşlama yapmayın.
- Sesli yanıt sistemi ana menüye geçtiği zaman onarım kaydı 4 tuşuna basın.
- Eğer arıza kaydını Whatsapp üzerinden tamamlamak istiyorsanız 2’ye,
- Müşteri temsilcisi ile arıza kaydı oluşturmak istiyorsanız 3’e basmanız yeterli.
Arıza kaydını müşteri hizmetleriyle hallettiğiniz gibi Vestel’in resmi web sitesini kullanarak da talep oluşturabilirsiniz. Vestel resmi sayfasında oluşturduğunuz hesabınıza giriş yapın. Ardından siparişlerim sayfasına daha sonra randevu al seçeneğine gelerek arıza kaydı oluşturabilirsiniz.
Vestel Kurulum Servisi
Vestel mağazalarından ya da internet sitesi üzerinden ürün satın aldığınız zaman adresinize kadar ürün teslim edilir. Özellikle beyaz eşya ya da fiyat performans televizyonlarda kurulum talebi oluşturulur. Ürün teslim edildikten sonra Vestel müşteri hizmetleri ya da resmi web sitesinde bulunan e-randevu hizmetini kullanarak kurulum talebini oluşturabilirsiniz. Kurulum servisi için çağrı merkezi üzerinden yapmanız gereken işlemler çok basit.
0 850 222 41 23 telefon numarasını aradıktan sonra ana menüye geçiş yapana kadar biraz bekleyin. Menüye geçiş yaptıktan sonra yeni ürün kurulumu için 1 tuşuna ardından sesli yanıt sistemiyle kurulum servisi için 2’ye basmanız yeterlidir. Kısa sürede kurulum servisi için randevunuzu oluşturabilirsiniz. Kurulum talebi oluşturduktan sonra servis bir gün sonra adresinize gelerek hizmet verir.
Vestel müşteri hizmetleri hakkında düşüncelerinizi ve sorularınızı bizlerle paylaşabilirsiniz.