Vodafone yanımda uygulaması açılmıyor hakkında detaylı bilgilendiriyoruz. Vodafone yanımda açılmıyor kırmızı ekran işte detaylar.
“Vodafone yanımda uygulaması açılmıyor” sorunu Vodafone operatörü müşterilerinin yaşadığı bir sorundur. Uygulamanın işlevi gereği sürekli olarak kalan kullanım bilgisi sorgulama, paket alma, TL yükleme, haftalık ücretsiz çark çevirme imkanından faydalanma gibi çeşitli kullanım imkanları sunmaktadır.
Vodafone Yanımda uygulamasını kullanan kullanıcılar dönem dönem uygulamayı açmakta güçlük çekebilir. Uygulamanın açılamamasına neden olabilecek bazı durumlar;
- İnternet bağlantısı sorunları,
- Uygulama güncellemeleri,
- Uygulama alt yapı çalışmaları.
Vodafone Yanımda uygulamasını açamıyorsanız ilk iş internet bağlantınızı kontrol etmelisiniz. İnternet bağlantısı sorunu olmaması halinde doğrudan uygulamanın güncellemesini uygulama market üzerinden kontrol edin. Her iki durumda da bir sorun olmaması halinde Vodafone Yanımda uygulamasında kısa süreli bir alt yapı çalışması mevcut olabilir.
Yazımızın devamında Vodafone Yanımda uygulamasının açılmama nedenlerine ve bazı çözüm yollarına dair merak edilenleri inceleyebilirsiniz.
Vodafone Yanımda Açılmıyor Kırmızı Ekran
Vodafone yanımda açılmıyor kırmızı ekran sorunu ile karşı karşıya kalıyorsanız uygulama açılırken takılıyor demektir. Uygulamanın açılma sürecinde kırmızı ekranda takılı kalmasının ilk nedeni uygulamanın güncellenmiş olması ancak cihazda güncelleme yapılmamış olmasıdır. Bu durumun çözümü oldukça basittir. Uygulamanın App Store ya da Google Play Store üzerinden güncellenmesi gerekir.
Vodafone Yanımda uygulaması kırmızı ekranda takılı kalıyorsa büyük ihtimalle internet bağlantısında sorun yaşıyor olabilirsiniz. İnternet bağlantısı sorunları için Wi-Fi ağına bağlı iseniz bazı durumlarda internet geliyor görünse bile bağlantı olmayabilir. Bağlantıyı kontrol edebilir ya da mobil veri ile giriş yapmayı deneyebilirsiniz.
Vodafone Yanımda Şifresiz Giriş
Vodafone yanımda uygulamasına şifresiz olarak giriş yapmak mümkün değildir. Uygulama giriş yapmak isçin telefon numaranız ve şifreniz olmalıdır. Telefon numarası ve şifre bilgisinden herhangi birini bilmemeniz halinde müşteri hizmetlerine başvurabilir ya da şifre alabilirsiniz.
Vodafone Yanımda uygulaması üzerinden şifresiz olarak giriş yapmak mümkün değildir. Uygulamaya giriş yapmak için aşağıdaki adımları takip etmelisiniz;
- Vodafone Yanımda uygulamasını indirin.
- Uygulamayı açtığınızda ana sayfa üzerinde giriş yap seçeneğini göreceksiniz.
- Giriş yap seçeneğine tıklayın.
- Telefon numaranızı yazın.
- Şifremi unuttum, şifre al seçeneğine tıklayın.
- Telefon numaranıza gelen 4 haneli kodu girin.
- Ardından yeni şifre belirleme ekranına yönlendirileceksiniz.
- Yeni şifrenizi belirleyerek doğrulayın.
- Yeni şifreniz oluşturulmuştur. Şifre ile giriş ekranına yönlendirileceksiniz.
- Telefon numarası ve yeni şifre bilgisini girerek uygulamaya giriş yapabilirsiniz.
Vodafone Yanımda Yükle
Vodafone yanımda yükle sonra kendi hesabınıza giriş yapmalısınız. Ardından yanımda uygulamasını aktif olarak kullanabilirsiniz. Kendi hesabınıza giriş yapmak için daha önce şifreniz olmadığından yeni şifre alma işlemlerini SMS kanalı ile gerçekleştirebilirsiniz.
Vodafone Yanımda Güncelleme
Vodafone Yanımda güncelleme sonrasında daha doğru kullanılabilmesi için kullanıcılar tarafından güncellemenin indirilmesi gerekir. Vodafone yanımda uygulamasını güncellemek için uygulamayı indirdiğiniz uygulama market içerisinde tekrar uygulamayı aratın.
Uygulamayı arama bölümüne yazdıktan sonra uygulamayı bulun ve tıklayın. Ardından güncelle butonunu göreceksiniz. Güncelle diyerek işlemi tamamlayın. Açılan sayfada güncelle butonu yerine aç butonu aktifse bu halihazırda en güncel Vodafone Yanımda uygulamasını kullandığınız anlamına gelmektedir.