Ziraat Bankası FAST İptal Etme

Ziraat Bankası FAST iptal etme hakkında detaylı bilgilendiriyoruz. Ziraat gönderilen parayı iptal etme ve Ziraat Mobil EFT iptal etme işte detaylar.
Ziraat Bankası FAST iptal etme işlemi FAST ile yapılan gönderimlerin mesai saatleri dışında olması nedeni ile biraz daha zordur. Ancak imkansız değildir. FAST ile yaptığınız bir ödemeyi yanlış yaptığınız fark ettiğiniz andan itibaren bankanız ile iletişime geçmelisiniz.
Banka personellerinin de yönlendirmesi ile yapılan FAST ödemesi için iptal talebinde bulunabilirsiniz. Yazımızın devamında Ziraat Bankası aracılığı ile yapılan para gönderimlerinin iptaline ilişkin kullanabileceğiniz bazı yöntemleri derledik.
Ziraat Bankası EFT FAST Saatleri
Ziraat Gönderilen Parayı İptal Etme
Ziraat gönderilen parayı iptal etme işlemi için öncelikle ilk sürenin geçmemiş olması gerekir. İşlem yapabilmeniz için kısa sürede fark etmeli ve başvurmalısınız. Taahhüt süresi geçtikten sonra parayı geri almanız mümkün olmayabilir.
Ziraat Bankası üzerinden gönderdiğiniz parayı geri almak için başvuracağınız ilk kanal müşteri hizmetleri olmalıdır. Durumu izah ederek para iadesi talep etmelisiniz. Ardından müşteri hizmetleri temsilcisi alıcı hesap ile iletişime geçerek paranın geri iadesini sağlamak üzere süreci başlatacaktır. Gönderdiğiniz para için iptal talebi oluşturmak üzere aşağıda yer alan kanalları kullanabilirsiniz.
- Telefon bankacılığı üzerinden işlem iptali,
- Mobil uygulama üzerinden işlem iptali,
- İnternet bankacılığı üzerinden işlem iptali,
- Şubeler üzerinden işlem iptali.

Ziraat Mobil EFT İptal Etme
Ziraat mobil EFT iptal etmek için EFT işleminin yapıldığı diğer banka ile iletişime geçilmesi gerekir. Para transferinin iadesi aynı banka içerisinde gerçekleşen işlemlerde çok daha kolaydır. Ancak günümüzde birçok banka bulunmakta ve kişiler farklı bankaları tercih etmektedir.
Farklı bankaların tercih edilmesi beraberinde EFT işlemini de gerekli kılıyor. EFT yapılırken yanlış bir hesaba para transferi yapılmış olması beraberinde alıcı hesabın bulunduğu banka ile iletişime geçilmelidir. Bu iletişim süreci de yine kendi bankanız olan Ziraat Bankası tarafından yapılmalıdır.
FAST İadesi Talebi Sorgulama
Fast iadesi talebi sorgulamak için müşteri hizmetlerini aramanız gerekir. Fast iadesi için talep oluşturduktan sonra iadenin durumunu sorgulamak üzere online bankacılıkta herhangi bir bölüm bulunmamaktadır.
Bankanızı doğrudan arayarak FAST iadesi için oluşturduğunuz talebi sorgulayabilirsiniz. FAST işlemi kendi bankanız içerisinde gerçekleşmiş bir işlem ise çok daha kolay bir şekilde süreç olumlu sonlandırılabilmektedir.
Veya kulana bilirmiyim bana bilği verirmisiniz
E deviletde atem kartımın şifresini unutugum için iptal ettim bir sakıncası olurmu