Getir sipariş iptali veya iade etmek için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz:
Getir bir online alışveriş platformudur. Üyelerine web sayfasından ya da mobil uygulamasından online olarak alışveriş yapma imkanı sağlayan Getir firması 2015 yılında kurulduğundan bugüne yurt içi ve yurt dışında faaliyetlerini sürdürmektedir.
Sipariş İptali Tüyoları
Online alışveriş hizmetine ilk başladıklarında Getir depolarında var olan belirli ürünlerin satışı ile gerçekleştirdikleri hizmetin teslimat süresi de 10 dakika olarak belirlenmiştir.
Teslimatlar Getir firmasına ait moto kuryeler tarafından yapılmaktadır. Daha sonra Getir Büyük hizmeti ile ürün sayı ve çeşitliliğini arttırarak daha çok kullanıcıya ulaşmışlardır. Getir ile Getir Büyük teslimat süre ve ücretleri birbirinden farklılıklar göstermektedir. Yine faaliyetlerinin başında damacana su siparişlerini alışverişlerle birlikte alan firma daha sonra Getir Su olarak yalnızca su siparişleri alan bir platformda bu hizmete devam etmektedirler.
Kısa bir süre önce yeni açılan Getir Yemek ve Getir Çarşı online alışveriş imkanını da devreye sokarak hizmetlerini çeşitlendirmişlerdir. Getir Yemek platformuna üye olan restoranlardan Getir kuryelerinin ya da restoranın kendi kurye hizmeti ile teslimat yapan bir yemek alışveriş hizmeti vermektedirler. Getir Yemek teslimatları restoranların konuma uzaklığı, getirilecek olan yemeğin pişme süresi ve restoranların tercihine göre değişmektedir. Restoran teslimatı ile Getir kurye teslimatları minimum tutarları arasında farklılıklar bulunmaktadır.
Son olarak Getir Çarşı ile semtte bulunan Zincir Marketlerden, kasap, manav, PetShop, çiçekçi, şarküteri gibi pek çok kategoride firmalardan alışveriş imkanı sunmaktadırlar. Internetten online alışveriş kavramına sıcak bakmayan ve bu konuda tereddütler taşıyan bir çok kişi online alışveriş hizmeti veren kurumlara güven duymak için bazı konuları merak etmektedir. Bu merak ettikleri konuların en başında sipariş iptali işlemleri ve sonrası gelmektedir.
Getir alışveriş platformu üzerinden verilmiş olunan ve belirtilen teslimat süresinde teslim edilmeyen, uzun bir süre gelmeyen siparişlerin durumunu öğrenmek üzere kullanıcılar, müşteri temsilcilerini arayarak bilgi alabilmektedirler. Getir platformundan sipariş verilen ve belirtilen sürede teslim edilmeyen henüz yola çıkmamış olan siparişlerin iptal edilmesi mümkündür. Getir sipariş iptali Getir müşteri hizmetlerini arayarak ya da uygulamadan, web sayfasından Canlı Yardım butonuna tıklayarak müşteri temsilcisiyle görüşme sağlanarak yapılmaktadır.
Getir firması kullanıcıların sipariş iptalini gerçekleştirebilmek için geçerli sebeplerin olmasını şart koşmaktadır. Siparişin ilgili yerlere iletilememesi, yoğunluk, kurye bulunmaması, uygulama veya elektrik arızası, kaza gibi durumlar sebebiyle siparişlerin hazırlanamaması ya da bazı sebeplerle teslim edilemeyecek duruma gelmesi , sipariş edilen ürünün teslimatının gecikmesi, hasarlı ya da ayıplı ürün teslim edilmesi veya memnuniyetsizlik gibi birçok neden sipariş iptali için gerekli olan koşullar olarak belirtilmektedir. Getir Yemek için iade politikasına göre ücret iadesi yapılabilmesi için gerekli olan koşullar şunlardır;
- Yemek siparişlerinde, sipariş edilen ürünün restoranda bulunmaması
- Müşteriye getirilen ürünün bozuk olması, müşterinin memnun kalmaması
- Sipariş verilen ürünün teslimatında gecikme ve bu gecikmenin restoranın hatası olması, restoran tarafından durumun kabul edilmesi
Getir Sipariş İptali Telefon Numarası
Getir’in müşteri temsilcileriyle irtibata geçmek için kullanmış olduğu telefon numarası 0850 532 50 50 dir ve bu hatta müşteri temsilcisiyle ihtiyaç duyulan her konuda görüşülmektedir. Bu konulardan biri de sipariş iptalidir. Bu hattan müşteri temsilcisini arayarak siparişler iptal edilebilir.
Getir iptal edilen sipariş para iadesi
İptal edilen siparişin ücret iadesi, sipariş veren kullanıcının sipariş verirken seçtiği ödeme yöntemine göre yapılır. Getir yemek ile verilen siparişlerde yemeklerle alakalı bir sorun olduğunda da bazı durumlarda ücret iadesi yapılabilmektedir. Bazı durumlarda ise kullanıcının Getir hesabına belirli bir miktar hediye kuponu tanımlanmaktadır.
Kredi kartı, banka kartı kullanarak yapılan online ödemelerde iadeler sipariş iptal edilir edilmez bankaya bildirilmektedir. Bazı durumlarda kullanıcılar sipariş verdiği anda siparişinin iptal edildiğine dair mesaj ile bilgilendirilmektedir ve böyle bir durumda banka kartıyla yapılan alışverişlerde anında para iadesi gerçekleşir. Bazı durumlarda verilen siparişteki ürünler ellerinde olmayan firmalar siparişi kendileri iptal etmektedirler.
Getir Para İadesi Kaç Gün Sonra Yatar
Sipariş verdiğinizde yukarıda belirtilen sebeplerden dolayı Getir veya üye olan firmalar tarafından siparişiniz iptal edilirse sipariş tutarı anında karta iade edilmektedir. Kullanıcının iptal isteği için müşteri temsilcileriyle yaptığı görüşme sonrası sipariş iptal talebi kabul edilirse, sipariş tutarı anında karta iade edilmektedir. Bazı durumlarda müşteri temsilcisi konuyu bir üst birime aktarmak üzere yalnızca iptal iade talebi almaktadır ve yapılan görüşmeler sonucu o gün veya ertesi gün kullanıcıya bildirilmektedir. Eğer iade koşulları sağlanmadığına kanaat getirildiyse ücret iadesi yapılmamaktadır.
İade edilen ücretlerin bankalar tarafından hesaplara yansıması ise ilgili bankaların prosedürlerine göre değişmektedir. Bu süreyi öğrenmek üzere kullanıcıların sipariş verirken kullandığı bankanın müşteri temsilcileriyle irtibata geçmesi gerekmektedir. Bankalar çoğunlukla 3 veya 10 gün arası bir sürede ücret iadesini hesaba yansıtmaktadırlar.
Daha fazla ilgili içerik;
Sipariş yoldayken iptal edilir mi?
Getir iade var mı?
Yemek siparişi iptal etme hakkı var mı?
Sipariş iptali ne demek?
Sipariş iptali nasıl yapılır?
Siparişlerinize gidin.
İptal etmek istediğiniz siparişi seçin.
İptal butonuna tıklayın.
İptal nedeninizi seçin.
İptal işlemini onaylayın.