Vodafone yeni hat ne zaman açılır hakkında detaylı bilgilendiriyoruz. Vodafone faturalı hat ne zaman açılır işte detaylar.
Vodafone yeni hat açılma süreci aktivasyon kapsamında yaklaşık olarak 1 gün kadar sürmektedir. 1 günün sonunda yeni hat aktif olarak kullanılabilmektedir. Yeni hattınızı teslim aldığınız andan itibaren en fazla 1 günün sonunda kartınızın kullanıma açılmış olması gerekmektedir.
Yeni hat almak yerine hattınızı taşımayı tercih ettiyseniz hat taşıma sonunda yeni bir sim kartınız olacaktır. Sim kartının aktif olma süreci de 1 gündür. Genellikle birkaç saat içerisinde açılan sim kartı hat taşıma işleminin tamamlanması ile birlikte kullanılmaktadır.
Hat taşıma işleminin tamamlanması operatörler arasındaki iletişime bağlı olarak en fazla 4 gün kadar sürmektedir. Yazımızın devamında Vodafone faturalı hatların ne zaman açıldığına ve yeni hat aktifleştirme süreçlerine dair merak edilenleri inceleyebilirsiniz.
Vodafone Faturalı Hat Ne Zaman Açılır
Vodafone faturalı hat yeni hat şeklinde alınıyorsa yaklaşık 1 gün sonunda açılmaktadır. Hattınızı taşıma kanalı ile Vodafone’a geçtiyseniz bu durumda mevcut operatörün kullanımından çıkmanız ve yeni operatörün kullanımına bağlanmanız bir süreç gerektirir. En fazla 4 iş günü sonunda hat taşıma işlemi tamamlanacaktır.
Hat taşıma işlemi tamamlandıktan sonra yeni Vodafone faturalı hattı 1 iş günü içerisinde aktif olarak kullanılabilir hale gelmektedir. Yeni hattınızı kullanmak için yapmanız gereken herhangi bir uygulama yoktur.
Vodafone Yeni Hat Aktifleştirme
Vodafone yeni hat aktifleştirme gibi bir işlem gerektirmeden hattın kullanımı mümkündür. Hattınızı almanız sonrasında hattın telefonun sim kart haznesine takılması gerekir. Operatör tarafından hattın kullanıma açılması sonrasında doğrudan hattı kullanmaya başlayabilirsiniz.
Hat açılırken pin bilgisi sorulabilir. Bu durumda hattın yanında gelen kart üzerinde yazan pin bilgisini kullanmalısınız. Kartınızı aktif olarak kullanmaya başladıktan sonra telefonunuzun sim kartı ayarlarını kullanarak açılışta pin kodu sorgusunu kaldırabilirsiniz.
Vodafone yeni hattınızı Vodafone Yanımda uygulamasında kullanmak üzere aktif hale getirmek isterseniz aşağıda yer alan adımları takip edebilirsiniz. Bunun dışında kartınızı normal olarak kullandığınızda yanımda uygulamasından faydalanmanız mümkün olmaz.
- Vodafone Yanımda uygulamasını mobil cihazınıza indirin.
- Hesabınız ile giriş yapın.
- Başvurularım menüsünü seçin.
- Sim kartı aktive et butonuna tıklayın.
- Sim kartınızın size teslim edildiği zarfta bulunan bir barkod mevcuttur.
- Barkodu gelen ekranda taratın.
- Sim kart aktivasyonu Vodafone Yanımda uygulaması üzerinden tamamlanmış olacaktır.
Vodafone Yanımda uygulaması üzerinden yeni hattı aktif hale getirdiğinizde sim kartınızı uygulamaya tanıtmış olursunuz. Böylece Yanımda kapsamında sunulan tüm fırsatlardan faydalanabilir ve uygulamayı tam anlamı ile aktif olarak kullanabilirsiniz.
Vodafone Hattım Açılmadı Ne Yapmalıyım
Vodafone hattım açılmadı ne yapmalıyım? Hattınız 1 gün içerisinde açılmadıysa bu noktada hattın açılması için talepte bulunabilirsiniz.
Operatör tarafından kısa sürede tamamlanan yeni hat aktifleştirme süreci bazı nedenler ile gerçekleştirilmeyebilir. Bu gibi durumlarda başvurabileceğiniz iki kanal bulunmaktadır. Bunlardan ilki müşteri hizmetlerini aramak ikincisi ise yetkili bir Vodafone şubesine giderek destek almaktır.
Vodafone müşteri hizmetleri iletişim numarası; 0542 542 00 00 olarak müşterilerine 7/24 hizmet sunmaktadır. Bununla birlikte müşteri hizmetleri kanalı yerine Vodafone şubelerine de başvurabilirsiniz. Şubede mevcut olan Vodafone personeli bilgilerinizi ve kartınızın aktiflik durumunu sorgulayabilir, gerekli kontrolleri gerçekleştirerek size bilgi verebilir.
Vodafone Net Müşteri Hizmetleri